Marine Depot <----> Sierra Fish & Pets
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 15 of 55

Thread: Great store!

  1. #1
    Butterflyfish
    reedman's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    Mukilteo, WA
    Posts
    3,283
    Rep Power
    0

    Great store!

    Just wanted to say thanks to Barrier Reef for having one of the cleanest & healthiest looking shops I've ever been to. All the fish looked great (and there is a wide variety) and the corals were really nice.

    Thanks for providing a great resource to us locals!
    -Reed
    ---------------------------------------------------
    Real sports don't stop for personnel changes or minor injuries...and if there is a fight...let it run it's course...the winner will be obvious...NHLHidden Content

  2. #2
    Copepod

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Bothell WA
    Age
    34
    Posts
    42
    Rep Power
    0
    i will second that comment, i will also be stoping in today as well.
    Keep it up guys
    thanks
    Leon C
    Bothell WA
    100gallon

  3. #3
    Brittle Starfish
    Katchupoy's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Kent 98031
    Posts
    2,164
    Rep Power
    85
    so tell me where is this really great store?
    Cesar [PSAS since 2002]
    75G AGA glass, Barebottom, 36 x 3 watt LED lighting, Softies and LPS.
    Hidden Content

  4. #4
    Butterflyfish
    reedman's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    Mukilteo, WA
    Posts
    3,283
    Rep Power
    0
    they're just off of 405 at the NE 44th exit.

    Here's the address:
    1717 NE 44th St, Suite A
    Renton, WA 9056

    The secret is to turn right at McDonalds then go to the back of the strip mall. They are back there. Worth the trip
    ---------------------------------------------------
    Real sports don't stop for personnel changes or minor injuries...and if there is a fight...let it run it's course...the winner will be obvious...NHLHidden Content

  5. #5
    flea whisperer
    spongebob lover's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Everett
    Age
    34
    Posts
    11,708
    Rep Power
    0
    i'm going to visit it tomorrow .

    i believe is in Renton or Redmond ....one of those ...i always get confused with those two .
    why don't you love me sexy??
    Come on girl, yeah..itís me Jackie Moon.
    Donít gimme that look, thatís right, letís get sweaty, letís get real sweaty
    Iím talkiní rainforest sweaty, Iím talkiní swamp sweaty.
    Letís fill the bathtub full of sweatÖalright Hidden Content .

  6. #6
    Koi
    Cwazy Clown's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Seattle/Sammamish, WA
    Posts
    1,068
    Rep Power
    0
    renton. i love b-reef
    Hidden Content decommissioned after 9 months 3 weeks.
    Hidden Content rebirth
    Hidden Content has begun!!

  7. #7
    Ebi
    Sushi Reef's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    seattle
    Age
    35
    Posts
    492
    Rep Power
    0
    Werd!!!!

  8. #8
    flea whisperer
    spongebob lover's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Everett
    Age
    34
    Posts
    11,708
    Rep Power
    0
    Werd!!!!
    who are you calling weird dood ???talking to fleas is not weird
    why don't you love me sexy??
    Come on girl, yeah..itís me Jackie Moon.
    Donít gimme that look, thatís right, letís get sweaty, letís get real sweaty
    Iím talkiní rainforest sweaty, Iím talkiní swamp sweaty.
    Letís fill the bathtub full of sweatÖalright Hidden Content .

  9. #9
    Amphipod
    RocketScientist's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Bothell, WA
    Posts
    81
    Rep Power
    0
    These guys have the best shop around! The whole crew are very knowledgable and helpful. Their store is clean and has been even during construction. Great live stock and I've placed several requests/orders with them and they have been working very hard to help me with those!!!! Definetly a benifit to the trade.

  10. #10
    Sponsor
    barrierreefcf's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Kirkland, WA
    Age
    43
    Posts
    4,297
    Rep Power
    0
    Thanks everyone! We are always open to suggestions on how to serve you all better.
    Hidden Content

    Cy Forell- Owner, Barrier Reef Aquariums
    Hidden Content 425-277-7670

  11. #11
    Copepod

    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Kirkland
    Posts
    24
    Rep Power
    0
    I was very impressed with the store. By far the best store in the area....worth the drive...

  12. #12
    flea whisperer
    spongebob lover's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Everett
    Age
    34
    Posts
    11,708
    Rep Power
    0
    We are always open to suggestions on how to serve you all better.
    hmm may be a couple of cookies or chocolates would make it better......... just j/k .
    why don't you love me sexy??
    Come on girl, yeah..itís me Jackie Moon.
    Donít gimme that look, thatís right, letís get sweaty, letís get real sweaty
    Iím talkiní rainforest sweaty, Iím talkiní swamp sweaty.
    Letís fill the bathtub full of sweatÖalright Hidden Content .

  13. #13
    Sea Urchin
    class clown's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Bothell, WA
    Posts
    1,865
    Rep Power
    0
    Quote Originally Posted by spongebob lover View Post
    hmm may be a couple of cookies or chocolates would make it better......... just j/k .
    She says she's kidding, but I don't think so

  14. #14
    Koi
    Cwazy Clown's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Seattle/Sammamish, WA
    Posts
    1,068
    Rep Power
    0
    hmm...i need a deal on a 150watt mh. hahaha
    Hidden Content decommissioned after 9 months 3 weeks.
    Hidden Content rebirth
    Hidden Content has begun!!

  15. #15
    flea whisperer
    spongebob lover's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Everett
    Age
    34
    Posts
    11,708
    Rep Power
    0
    She says she's kidding, but I don't think so
    LOL!! sshh .

    hmm...i need a deal on a 150watt mh. hahaha
    you already get to many good deals .
    why don't you love me sexy??
    Come on girl, yeah..itís me Jackie Moon.
    Donít gimme that look, thatís right, letís get sweaty, letís get real sweaty
    Iím talkiní rainforest sweaty, Iím talkiní swamp sweaty.
    Letís fill the bathtub full of sweatÖalright Hidden Content .

Page 1 of 4 1234 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •